środa, 7 listopada 2012

WSTĘP

Hej, witam was, moje drogie czytelniczki (lub czytelnicy, jeśli jakiś mam O.o) w tym "pięknym" listopadowym dniu. Może mnie nie znacie, albo wręcz przeciwnie. Jeśli należycie do tego pierwszego typu czytelników, radzę zapoznać się z moją twórczością w zakładce "kontakt". Tam są dostępne wszystkie adresy moich blogów i także inne dane kontaktowe jak i moje nicki na portalach takich jak Twitter czy Tumblr.

Jeśli należycie do drugiej grupy, które wcześniej wymieniłem, dobrze wiecie, że zajmuję się głównie tematyką związaną z One Direction. Nie dlatego, że ich lubię. Ja ich wprost kocham. (powiedzmy, że w miarę ogarnięty sposób) Nienawidzę, gdy ktoś wytyka mi to, że jestem 18letnią Directioner. To denerwujące. Przecież chłopcy są w moim wieku!

Anyway, ten blog jest głównie do moich one-shotów (opowiadania jak wyżej w zakładce "kontakt") i nie ukrywam, że w większości będą to shoty bromance'owe.

Dlaczego? Ano dlatego, że... bromance to jednak mimo wszystko nieodłączna część tego fandomu :D Takie nas Bóg stworzył i Directioners wcale się nie wstydzą, że kręci ich miłość Męsko-męska.  No i... hm... mnie również ;)

Kiedy pierwszy shot? Jak ogarnę się ze szkołą.
Jaki bromance? Hm, powiedzmy, że was zaskoczę czymś... pozytywnym :)




To na tyle, do napisania xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz